Известие

Collapse
No announcement yet.

Реле на чистачки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
    Е сега се заигравам, почвам с тия релета от ляво зад бушоните... пък да видим .. Накрая ще хвана фекса и мамка и
    За флекса аз съм човека - селето се реже най - добре напречно като се почне педя напред от панела между двете врати......като масълце се реже.....сори за оф-а, не се въздържах.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      За флекса аз съм човека - селето се реже най - добре напречно като се почне педя напред от панела между двете врати......като масълце се реже.....сори за оф-а, не се въздържах.....
      хах , ти какво сега .... я ела да видиш ,зелената кво я направих с флекса ..... стана на филиики :))

      sigpic
      Alfa Romeo 159 EX

      Comment


      • #18
        Значи ,прорверих и смених двете релета ,които са зад бушоните . То там са три ,ама най лявото е много по малко от другите ,него не съм пипал. Ефект никакъв.
        Проверих релето в жабката(само едно е там и някакви буончета) ефект отново никакъв.

        Или не са това релетата ,или не е от релето.
        Моля ви за помощ

        sigpic
        Alfa Romeo 159 EX

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
          Ами чистачките работят на бавната и бързата степен . Но ,когато дръпна лостчето да пръска ,чистачките не се включват и ,когато съм на автоматични чистачки(през интервал) чистачките тръгват и спират почти веднага.
          Затова си мисля ,че релето се ебава нещо

          Проблема е вероятно в електрониката, която команадва импулсния режим. Тя се намира в самото моторче, поне така ми изглежда на схемата. След като ти работят бавната и бързата скорост, значи захранващото реле е здраво и няма защо да го търсиш (а то се намира точно отзад на бушоните - където си проверил - едното от крайните, което е по-голямото)
          Интересно дали пръскат обаче пръскачките.

          С няколко думи: аз ако бях на твое място, по това което си обяснил, бих се насочил към моторчето - механичен проблем с пластинките вътре които подават импулси към електрониката или проблем със самата електроника.
          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
            Проблема е вероятно в електрониката, която команадва импулсния режим. Тя се намира в самото моторче, поне така ми изглежда на схемата. След като ти работят бавната и бързата скорост, значи захранващото реле е здраво и няма защо да го търсиш (а то се намира точно отзад на бушоните - където си проверил - едното от крайните, което е по-голямото)
            Интересно дали пръскат обаче пръскачките.

            С няколко думи: аз ако бях на твое място, по това което си обяснил, бих се насочил към моторчето - механичен проблем с пластинките вътре които подават импулси към електрониката или проблем със самата електроника.

            Значи ,пръскалките пръскат ,но чистачките на пръскане не се пускат . Отворих ,зачистих пистите на моторчето ,изкривих пластинките и пак нищо . Помооооощ ,вече не издържам ,наистина ще и направ янещо на тая кола ,ако продължава да се инати така

            sigpic
            Alfa Romeo 159 EX

            Comment

            Working...
            X